قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی

خبر خوب برای افراد علاقمند به صفحه نمایش های بزرگ!

نوشته شده توسط خانم سپهری 2017/12/25 14:28:27 0 نظرات

خبر خوب برای افراد علاقمند به صفحه نمایش های بزرگ!

امسال شرکت بزرگ شیائومی گوشی شیائومی می مکس 2 را روانه بازار کرد که در واقع نسخه ارتقاء یافته گوشی می مکس بوده است. حال خبر خوب برای افرادی که علاقمند به صفحه نمایش های بزرگ هستند این است که گوشی شیائومی می مکس 3 با صفحه نمایش7 اینچی با نسبت تصویر 18:9 در راه است. این صفحه نمایش هم از قست بالا و هم از قسمت پایین دارای حداقل لبه است.

گوشی می مکس 3
 

همچنین براساس برخی اخبار غیررسمی منتشر شده ظرفیت باتری آن نیز نسبت به مدل قبلی آن افزایش یافته است. گفته می شود که ظرفیت این باتری 5,500 میلی آمپر است. از نظر خصوصیات دوربین نیز می توان گفت که از یک دوربین اصلی دوگانه برخوردار خواهد بود و از شارژ سریع Quick Charge 3.0  نیز پشتیبانی می کند. گوشی Mi Max 2 از چیپست Qualcomm Snapdragon 625 و رم 4 گیگابایتی برخوردار بوده در حالی که پردازنده Mi Max 3 هشت هسته ای بوده و هم از چیپست Qualcomm Snapdragon 630 و هم Snapdragon 660 استفاده خواهد کرد. بنابرین این گوشی به احتمال زیاد در دو مدل با خصوصیات سخت افزاری متفاوت، عرضه خواهد شد. 

 

گوشی می مکس 3


یکی از کاربردهای گوشی های با صفحه نمایش بزرگ برای بازی و سرگرمی است و در این مورد نیز می توان گفت که گوشی شیائومی می مکس 3 با وجود صفحه نمایش بزرگ از یک 5500 باتری قدرتمندی برخوردار بوده و بدون کوچکترین مشکل و به طور بی وقفه می توان با آن به تماشای بازی و غیره پرداخت.

 


© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.