قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی

تولید Comet Xiaomi و Xiaomi Sirius در آینده نزدیک

نوشته شده توسط خانم سپهری 2018/04/15 09:09:04 0 نظرات

تولید Comet  Xiaomi و Xiaomi Sirius در آینده نزدیک

چندی می شود که شرکت کوالکام چیپست جدید خود که مبتنی بر پلت فورم هوش مصنوعی بوده را رونمایی کرده است. این چیپست اسنپدراگون 700 نام دارد که تمام قابلیت های هوش مصنوعی سری 800 را در یک مجموعه جمع کرده است. از طرفی دیگر دو مدل جدید گوشی شیائومی نیز در برخی از سایت های خبری دیده شده اند که با نام کدی Comet و Sirius نامگذاری شده اند. اطلاعات اولیه ای که پیرامون این دو گوشی منتشر شده است این است که هر دو آنها از چیپست Snapdragon 710 استفاده خواهد کرد که در واقع قسمتی از سری های AI-focused 700 در نظر گرفته می شود.

 

گوشی های جدید شیائومی

 

تاکنون بیشتر خصیصه های این دو گوشی مشابه است. هر دو این گوشی ها دارای پنل OLED و صفحه نمایش همیشه روشن بوده و سیستم عامل هر دو آنها نیز Android 8.1 Oreo است. همچنین هر دو آنها دو سیم کارت بوده و از یک باتری 3,100 میلی آمپری استفاده خواهند کرد و دارای بلستر مادون قرمز بوده در حالی که NFC در این گوشی ها دیده نمی شود. تنها تفاوتی که میان این دو گوشی وجود دارد این است که مدل Sirius از بریدگی صفحه نمایش برخوردار بوده و دوربین سلفی آن نیز قابلیت حالت پرتره دارد. رزولوشن و اطلاعات مرتبط با صفحه نمایش این دو نیز هنوز مشخص نشده است. هر دو آنها از یک نوع چیپست استفاده کرده و پردازنده 8 هسته آنها نیز دارای دو هسته Kryo(بر پایه Cortex-A75) و 6 هسته A55 است. عملکرد آنها نیز میانگین عملکرد چیپست های Snapdragon 660 و flagship 845 است. گوشی شیائومی می میکس 2 اس اولین گوشی شیائومی است که از چیپست اسنپدراگون 845 استفاده کرده است. در روز های آتی اخبار بیشتری را از این گوشی ها در اختیار شما قرار خواهیم داد.


© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.