قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی

تاریخ رونمایی از گوشی های Huawei P20 و Huawei P20 Plus مشخص شد

نوشته شده توسط خانم سپهری 2018/02/25 12:04:50 0 نظرات

تاریخ رونمایی از گوشی های Huawei P20 و Huawei P20 Plus مشخص شد

در حالی که شرکت سامسونگ یکی از شرکت های غالب در کنگره بین المللی موبایل در بارسلونا در نظر گرفته می شود قرار است این شرکت دو گوشی پرچمدار خود یعنی سامسونگ گلکسی اس 9 و سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس را در تاریخ امروز تاریخ 26 فوریه معرفی کند که در واقع نسخه جدید گوشی های سامسونگ گلکسی اس 8 و سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس سال گذشته هستند. هواوی تصمیم گرفته است که از این رویداد صرف نظر کرده و به جای آن برای رونمایی از خانواده P20 خود از رویداد دیگری که توسط این شرکت در 27 ماه مارس برگزار می شود استفاده کند. این به این معناست که هنوز زمان زیادی تا رونمایی از گوشی های P20 Plus، P20، P20 Lite باقی مانده است. 

 

در اینجا برای اینکه ذهن شما را از محصولات جنجالی سامسونگ دور کنیم مدل P20 و مدل P20 Plus را در کنار هم قرار داده تا ببینیم چه تفاوت هایی با هم دارند. این دو تصویر از برخی از سایت های خبری غیر رسمی منتشر شده اند. زمان سنجی برای رونمایی این مدل های گوشی هواوی بسیار مناسب است؛ و به نظر نمی رسد که تصادفی باشد. احتمالا فردا بزرگترین رقیب این شرکت از گوشی های پرچمدار خود رونمایی خواهد کرد. حال به این سری از گوشی های هواوی نگاهی می اندازیم. اولین نکته ای که به چشم می خورد این است که این گوشی ها با حداقل لبه یا حاشیه صفحه نمایش طراحی خواهند شد.  

 
هواوی p مشخصات اولیه سری
 
در برخی تصاویر منتشر شده می توان دید که حسگر اثر انگشت در پایین پنل جلو گوشی هواووی P20 طراحی شده است در حالی که در مدل P20 Plus این سنسور به پنل عقب منتقل شده است تا بتواند قاب پایین صفحه نمایش را کمی کوچکتر طراحی کند. این طراحی با آنچه که ما قبلا در TENAA مشاهده کردیم مشابه است. هواوی پی 20 پلاس احتمالا تنها گوشی در خط تولید است که دارای سه دوربین در قسمت عقب می باشد مگر اینکه گوشی هواوی پی 20 پرو نیز در خط تولید قرار گیرد. برای برطرف کردن ابهام می توان گفت که ممکن است نسخه پرو و پلاس در واقع یک گوشی باشند.
 

شایعه ای دیگری  نیز منتشر شده است که برخی از خصیصه های گوشی هواوی پی 20 پرو را نشان می دهد و بیان می کند که این گوشی با صفحه نمایش لمسی 6 اینچی با رزولوشن 2160×1080 پیکسل عرضه خواهد شد. چیپست این گوشی Kirin 970 SoC بوده و دارای 6/8 رم، 128/256 گیگابایت حافظه داخلی بوده و از یک باتری 4000 میلی آمپری استفاده می کند. دوربین سه لنزی عقب این گوشی نیز دارای یک سنسور رنگی 12 مگاپیگسلی و یک لنز تله فوتو 16 مگاپیکسلی است. اندازه دیافراگمی که تا به امروز برای آن ذکر شده است f / 1.8 است اما دقیقا مشخص نیست که مربوط به کدام یک از این سه دوربین است. این امر برای OIS نیز صادق است. این در حالی است که دوربین جلو گوشی P20 Pro (یا Plus) از یک لنز 8 مگاپیکسلی استفاده کرده است.

 

 

 


© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.