قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی

تاریخ رونمایی از شیائومی می میکس 2 اس به صورت رسمی مشخص شد

نوشته شده توسط خانم سپهری 2018/02/25 17:06:04 0 نظرات

تاریخ رونمایی از شیائومی می میکس 2 اس به صورت رسمی مشخص شد

 
عده زیادی از افراد امیدوار بودنند که شرکت شیائومی بتواند گوشی پرچم دار شیائومی می میکس 2 اس  خود را که نسخه سال 2018 گوشی شیائومی می میکس 2 است را در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا معرفی کند؛ اما امروز پستی منتشر شده است که تاریخ رونمایی این گوشی را نشان می دهد. بنابرین یکی دیگر از گوشی های هوشمندی که از لیست کنگره جهانی موبایل سال 2018 حذف شد گوشی Xiaomi Mi Mix 2S است.
 

Lei Jun دیروز تیزری را پخش کرد که نشان می دهد شیائومی می میکس 2 اس در تاریخ 27 مارس عرضه خواهد شد. این تیزر تبلیغاتی همچنین امتیازات این گوشی در سایت معیار AnTuTu را نیز نشان می دهد. البته این امتیازات مربوط به گوشی هایی است که از تراشه اسنپدراگون 845 استفاده می کنند بنابرین به این معنی است که این گوشی قطعا از چیپست اسنپدراگون 845 استفاده خواهد کرد. در یک تیزر رسمی دیگر نیز این خصیصه تایید شده است. امتیاز این گوشی در سایت معیار AnTuTu برابر با 2,73,741 بوده که بعد از گوشی های پرچم داری چون Galaxy S9 که یک گوشی بسیار تاثیر گذار به حساب می آید، قرار می گیرد. در حالی که این اطلاعات به صورت رسمی منتشر شده است حال می بایست یک ماه دیگر منتظر باشیم که ببینیم سرانجام این گوشی پرچم دار شیائومی به چه صورت عرضه خواهد شد. 

مشخصات اولیه گوشی شیائومی می میکس 2 اس

 

اخبار و شایعات پیرامون گوشی شیائومی می میکس 2 اس از مدت ها قبل انتشار پیدا کرده است تا اینکه برخی از فایل های سیستمی که از XDA منتشر شد تولید این گوشی را تایید کرد این درحالی است که این تیزر رسمی نیز این خبر را تصدیق می کند؛ اما این نکته را نیز می بایست خاطر نشان کرد که خصیصه های ظاهری و مربوط به این گوشی تا زمان معرفی رسمی آن همچنان در هاله ای از ابهام قرار خواهد گرفت. احتمالا با ورود به ماه مارس نکات بیشتری از این گوشی منتشر خواهد شد.
 
 
 

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.