قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی

استفاده از تکنولوژی صفحه نمایش ثانویه در نسل جدید گوشی های هوشمند!

نوشته شده توسط خانم سپهری 2018/01/09 12:06:32 0 نظرات

 

استفاده از تکنولوژی صفحه نمایش ثانویه در نسل جدید گوشی های هوشمند!

یکی از راه های افزایش اندازه صفحه نمایش در آینده گوشی های هوشمند ممکن است با جای دادن صفحه نمایش این گوشی ها در پنل پشت امکان پذیر باشد. صفحه ثانویه دسترسی کاربران به اعلان ها را فراهم می کند و اهمیتی ندارد که گوشی هوشمند در یک سطح صاف قرار گرفته باشد یا خیر! همچنین این صفحه ثانویه یک ناحیه همانند تاچ پد را برای کاربران ارائه می دهد که ممکن است به منظور کنترل عملکرد صفحه نمایش اصلی مورد استفاده قرار بگیرد. سامسونگ اولین شرکتی است که این طراحی را در برنامه خود قرار داده است و یکی از طرح های اولیه این نوع گوشی ها  نیز در برخی از سایت ها نشان داده شده است.

 

تکنولوژی جدید صفحه نمایش


این طرح ها برای اولین بار در WIPO توسط Let’s Go Digitial, که یک وبلاک به زبان هلندی است نشان داده شده است. تاکنون چندین طراحی مرتبط با گوشی های انعطاف پذیر با صفحه نمایش تاشو سامسونگ در این سایت نشان داده شده است. این طرح اولیه سه نوع طرح را برای گوشی هایی با صفحه نمایش دوگانه نشان می دهد. اخیرا نیز شاهد مفاهیم طراحی مشابه ای در طرح های اولیه ای از برند اپل بوده ایم که طرح گوشی های هوشمند بعدی آیفون با تکنولوژی صفحه نمایش  wraparound ( دور تا دور صفحه نمایش) را نشان می دهد، اما تاکنون هیچ گفته ای مبنی بر اینکه نسل بعد گوشی هایی سری نوت و سری اس سامسونگ نیز همانند طرح های اپل از تکنولوژی صفحه نمایش wraparound استفاده خواهد کرد یا خیر وجود ندارد.

 

 

صفحه نمایش ثانویه


 

تاکنون تنها ایده برای افزایش صفحه نمایش بدون افزایش پهنای آن کاهش لبه های بالایی و پایینی گوشی هایی چون سامسونگ گلکسی سری اس و سری نوت بوده است. حال این ایده مطرح شده است که گسترش صفحه نمایش تا پنل پشت نیز می تواند باعث افزایش کارایی گوشی های هوشمند شود و صفحه نمایش را به مقدار قابل توجه ای افزایش خواهد داد حال در آینده نزدیک می توانید به جای کنترل صفحه نمایش با انگشتان همان دستی که گوشی در آن قرار گرفته است  از طریق منطقه لمسی پنل پشتی این کار را انجام دهید. به نظر شما این کار راحت تر نیست؟ البته این امر به نوع محتوایی بستگی دارد که می خواهید با آن ارتباط برقرار کنید.

 

 

صفحه نمایش ثانویه


سامسونگ همچنین طرح های مورد استفاده دیگری را نیز در مثال هایی نشان داده است. برای مثال، پنل پشتی اعلان ها را به کاربران نشان می دهد و زمانی که گوشی به صورت برعکس روی میز و یا سطوح دیگر قرار گرفته باشد می توانید تماس دریافتی را پاسخ داده و یا رد تماس دهید. علاوه بر آن برداشتن گوشی و پاسخ دادن نیز کار سختی نخواهد بود. شاید بهترین راه برای افزایش صفحه نمایش گوشی های هوشمند بدون افزایش اندازه آن، توسعه تکنولوژی صفحه نمایش باشد که اجازه می دهد یک صفحه مانند یک کیف پول خم شود. به این ترتیب، شما می توانید بسته به کاری که انجام می دهید و اینکه استفاده از گوشی هوشمند راحت تر است یا تبلت،  اندازه صفحه نمایش را تغییر دهید، البته، سامسونگ اختراعی را نیز برای چنین دستگاههایی به ثبت رسانده است.

 

صفحه نمایش ثانویه در پنل پشتی

 

 

 


© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.