قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی

Xiaomi Mi A2 در خط تولید قرار گرفت

نوشته شده توسط خانم سپهری 2018/03/27 10:09:46 0 نظرات

Xiaomi Mi A2 در خط تولید قرار گرفت

این روزها همه توجهات به معرفی دو گوشی پرچم دار Xiaomi Mi Mix 2S وMi 7 معطوف شده است اما خبرهای جدید از این حکایت دارد که این شرکت مدل جنجالی دیگری را نیز در خط تولید خود قرار داده است. این گوشی اخیرا در TENAA ظاهر شده است. نام کدی که برای این گوشی شیائومی در نظر گرفته شده M1804D2SC است. گوشی جدید ظاهرا همان گوشی Mi 6X است (اما انتظار می رود که در بازارهای بین المللی به نام Mi A2 به بازار آید. در واقع می ای 2 نسخه دوم گوشی بسیارخوب شیائومی می ای وان است). به نظر می رسد که دقیقا طراحی Redmi Note 5 Pro را به کار برده است. برای مثال استفاده از دوربین دوگانه، و جایگاه سنسور اثر انگشت مشابه به این گوشی است.

 

 

شیائومی می ای 2

 

گوشی Xiaomi Mi 6X یا Mi A2، از یک صفحه نمایش بلند با نسب 18:9 استفاده کرده و دوربین دوگانه آن نیز دارای دو لنز یکسان بوده و در سمت چپ بالای صفحه نمایش قرار دارد. خطوط آنتن دهی نیز انحنای پنل عقب را دنبال می کنند. این در حالی است که این گوشی در پنل جلو تنها یک دوربین دوگانه دارد. علاوه بر این عکس هایی که از شیائومی می ای 2 منتشر شده است نشان می دهد که این گوشی به رنگ زیبای قرمز نیز به بازار خواهد آمد. حال می بایست دید که در روزهای آینده چه اطلاعاتی از این گوشی منتشر خواهد شد.


 


© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.