قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی

iPhone Xc جایگزین ارزان قیمت iPhone X

نوشته شده توسط خانم سپهری 2017/12/19 12:40:42 0 نظرات

 iPhone Xc جایگزین ارزان قیمت iPhone X

یکی از مهمترین نقاط قوت فروش گوشی های اپل این است که گوشی های هوشمند ساخت این شرکت هنوز از طرح اولیه سال 2014 استفاده می کند گرچه در طول این سال ها تغییرات چشمگیری نیز داشته اند، همان طور که می دانید iPhone 6, iPhone 6s، iPhone7 و حتی گوشی iPhone 8 عملا در نگاه اول غیر قابل تشخیص هستند و طراحی بسیار مشابه ای با هم دارند اما گوشی iPhone X طراحی کاملا متفاوتی دارد.

وقتی صحبت از طراحی متفاوت شرکت اپل به میان می آید تنها چیزی که به ذهن می آید طراحی Phone 5c است که در واقع یکی از جالب ترین سرگمی شرکت در طی این سال ها به حساب می آید، اما این گوشی آنطور که اپل انتظار داشت فروش موفقی نداشت، اما پایه و اساس یکی از عجیب ترین و جذاب ترین طرح های آیفون تا به امروز را را پایه ریزی کرد که در سال جاری شاهد آن بودیم.

 

 
گوشی هوشمند آیفون ایکس سی
 

 

در اوایل ماه جاری یکی از طراحان برجسته به نام «مارتین هاجک» طرحی را در iDrop News به اشتراک گذاشت که در واقع ترکیبی از مواد ساخت مقرون به صرفه آیفون 5 سی و طراحی تماما صفحه نمایش آیفون ایکس بوده و iPhone Xc نام داشت. همان طور که می دانید آیفون ایکس یکی از گران قیمت ترین گوشی های هوشمند دنیا به حساب می آید اما iPhone Xc با بدنه پلی کربنات قیمت به نسبت بسیار کمتری را داشته و این امکان را برای شرکت اپل فراهم می کند که قیمت خرده فروشی را بسیار کمتر در نظر بگیرد.

 

iDrop News همچنین اشاره کرده است که این گوشی از یکی از کلیدی ترین خصیصه های مدل های سال 2017 شرکت اپل یعنی پشتیبانی از شارژ بی سیم برخوردار خواهد بود.  فلز با شارژ بی سیم تضاد دارد اما مواد پلاستیکی با این تکنولوژی کاملا سازگار است. همچنین گفته می شود که این گوشی ممکن است حتی از یک دوربین TrueDepth برخوردار بوده که Face ID و Animoji را ممکن می سازد؛ و چیپست آن نیز A11 Bionic or A12 و صفحه نمایش آن نیز بدون حاشیه بدون دکمه هوم طراحی خواهد شد.

 

گوشی آیفون سیکس سی

 

 

شاید یکی از مهمترین موارد در رابطه با این طرح این باشد که گوشی هوشمند با بدنه پلاستیکی ایفون ایکس سی بسیار با دوام تر از گوشی آیفون ایکس خواهد بود که هم پنل پشت و هم پنل جلو آن از شیشه ساخته شده است و حتی اگر این گوشی پلاستیکی از دست شما به زمین برخورد کند هزینه تعمیر آن بسیار کمتر خواهد بود.

اما هنوز مشخص نیست که آیفون سیکس سی طراحی خواهد شد یا خیر و اینکه چه زمانی به طور رسمی معرفی خواهد شد اما مطمئنا یک ایده جالب به حساب می آید. گفته می شود که اپل می تواند با عرضه این گوشی با مواد ساخت مقرون به صرفه و خصیصه های گوشی بسیار گران قیمت آیفون ایکس پخش عمده ای از بازار را به خود اختصاص دهد.

 

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.