قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی

Huawei Honor 10 با فنآوری سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش

نوشته شده توسط خانم سپهری 2018/04/12 10:25:55 0 نظرات

Huawei Honor 10 با فنآوری سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش

مدل های سری آنر گوشی هوآوی از جمله مدل های بسیار خوب این برند هستند. حال یکی از جدیدترین مدل از این گوشی در راه است. بر اساس گزارشات تاکنون منتشر شده مشخص شده است که گوشی هوآوی آنر 10 در 19 آوریل به صورت رسمی معرفی خواهد شد؛ اما تا به امروز اطلاعات زیادی از این گوشی منتشر نشده است. امروز از برخی از سایت های خبری تصویری از این گوشی منتشر شده است که نشان می دهد گوشی Honor 10 با سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش عرضه خواهد شد این احتمال از این واقعیت ناشعت می گیرد که تاکنون تصاویری که از این گوشی منتشر شده فاقد سنسور اثر انگشت روی پنل عقب بوده و از طرفی نیز هیچ گوشی هوشمند پرچم داری وجود ندارد که فاقد سنسور اثر انگشت باشد بنابرین به احتمال زیاد این سنسور روی صفحه نمایش این گوشی قرار داده خواهد شد.

گوشی هوآوی آنر 10


اطلاعات دیگری که از این گوشی منتشر شده است نشان می دهد که پنل پشتی این گوشی یک شیشه 3D بوده و لنزهای دوگانه 1:1.6/27 ASPH” نشان می دهد که این گوشی دارای دوربین مشابه به دوربین استفاده شده در گوشی های Mate 10 و Mate 10 Pro است. گرچه تاکنون اطلاعات زیادی از این گوشی پرچم دار منتشر نشده است اما برخی از اخبار غیر رسمی منتشر شده نشان می دهد که این گوشی از چیپست ساخت شرکت هوآوی به نام Kirin 970 استفاده خواهد کرد. حافظه داخلی 256 و رم آن 6 گیگابایت خواهد بود. علاوه بر این صفحه نمایش آن نیز 5.8 اینچی خواهد بود.

 

 

 

 


© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.