قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی

معرفی گوشی می مکس 3 در ماه جولای

نوشته شده توسط خانم سپهری 2018/05/22 13:36:58 0 نظرات

معرفی گوشی می مکس 3 در ماه جولای

در روزهای اخیر عمده تمرکز شیائومی بر رویدادی است که قرار است در آواخر این ماه برگزار شود. گرچه هنوز اطلاعات دقیقی از محصولاتی که در این رویداد معرفی خواهند شد وجود ندارد اما تاکنون شایعات متعددی پیرامون این رویداد منتشر شده است. بر این اساس، به احتمال زیاد یکی از محصولاتی که قرار است در این رویداد معرفی شود گوشی شیائومی می مکس 3 خواهد بود که نسخه قبلی آن گوشی شیائومی می مکس 2 است که از خصیصه های بسیار خوبی برخوردار بوده و طرفداران خود را داشته است. از جمله احتمالاتی که پیرامون آن وجود دارد این است که ممکن است شیائومی در این رویداد این گوشی را به طور کامل معرفی کرده و یا اینکه تنها برخی از اطلاعات مهم آن را نشان دهد.

 

 

زمان رونمایی از شیائومی می مکس 3

خصیصه های گوشی شیائومی می مکس 3 چیپست؟

اخیرا تعدادی تصویر از کاور TPU در وب سایت چینی علی بابا منتشر شده است. این تصاویر نشان می دهند که می مکس 3 با دوربین اصلی دوگانه عرضه خواهد شد. بنابرین یا از یک لنز Sony IMX363 استفاده کرده و یا لنزهای دوگانه Samsung S5K217 + S5K5E8 را در اختیار خواهد گرفت. Max 3 در پنل جلو از یک سنسور Samsung S6K4H7 به همراه یک اسکنر عنبیه OmniVision OV2281 برخوردار خواهد بود. علاوه بر این، می مکس 3 از یک صفحه نمایش 6.99 اینچی استفاده کرده که رزلوشن full HD Plus را ارائه خواهد داد. در مورد باتری آن نیز تاکنون می توان گفت که این باتری اندازه ای برابر با 5,500 میلی آمپر داشته و از تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 3.0 نیز پشتیبانی خواهد کرد. این احتمال هم می رود که این گوشی از شارژ بی سیم Qi پشتیبانی کند. از نظر خصیصه های نرم افزاری می توان گفت که این گوشی با اندروید 8.1 Oreo اجرا شده و برای امنیت بیشتر از اسکنر عنبیه استفاده خواهد کرد. می مکس 3 احتمالا همانند سایر پرچم دارانی چون آیفون ایکس، هوآوی پی 20 پرو و هوآوی پی 20 فاقد جک 3.5 میلی متری باشد.

 

زمان رونمایی از گوشی شیائومی می میکس 3

 

انتظار می رود در رویداد بعدی شیائومی چه محصولاتی معرفی شوند؟

 

اگر رویداد رونمایی محصولات قبلی این شرکت را در نظر بگیریم برای مثال شیائومی می 6 در ماه آوریل سال گذشته عرضه شد بنابرین این انتظار می رفت که گوشی شیائومی می 7 در چهارمین ماه امسال عرضه شود اما به جای آن گوشی شیائومی می میکس 2 اس روانه بازار شد. حال گفته می شود که شیائومی می 7 قرار است که در اواخر همین ماه و یا در پایان نیمه اول سال جاری عرضه شود؛ اما تا به امروز ما مطمئن نیستیم که شیائومی می 8 به طور رسمی معرفی خواهد شد یا خیر. این گوشی از این جهت مورد توجه قرار گرفته است که قرار است از پردازنده Snapdragon 845 و رم 6 یا 8 گیگابایت استفاده کند. علاوه بر این گزارشی دیگری منتشر شده است که بیان می کند که ممکن است در این رویداد از Mi Band 3 fitness tracker رونمایی شود که نسخه قبلی آن در ماه ژوئن سال 2017 معرفی شده است. از جمله خصیصه های این دستبند سلامت شیائومی می توان گفت که از یک صفحه نمایش یکپارچه OLED استفاده کرده که حرکات در طول آن را ممکن ساخته است. علاوه بر این از گواهینامه IP67 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، NFC و بلوتوث ورژن 4.2، پشتیبانی می کند.

 


© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.