قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos

یوتافون 2|Yotaphone 2

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • مدل کالا: YotaYotaphone 2
  • موجود نیست
  • 0 تومان
yotaphone

بررسی کامل گوشی دو نمایشگره یوتافون 2: طراحی منحصر به فرد و کاربردی




طراحی:

Yotaphone 2 یکی از برندهای میان رده روسی بوده که در سال 2014 به بازار عرضه شده است. این روزها گوشی موبایل یوتافن جزء مدل های اقتصادی در نظر گرفته می شود. این نسخه ارتقاء قابل توجه ای نسبت به مدل قبلی داشته و مهم تر از آن صفحه E Ink این روزها کاربردی تر شده است. در رابطه با طراحی آن می بایست گفت که به گونه ای ساخته شده که دیگر نیازی به کاور محافظ ندارد به این دلیل که از مواد با کیفیت و مقاومی ساخته شده است.


با وجود اینکه این موبایل در سال 2014 تولید شده از محافظ گوریلاگلس 3 بهره برده در حالی که حتی بسیاری از موبایل های میان رده در این روزها فاقد این لایه محافظ ضد ضربه و ضد خش مقاوم هستند از این رو نیاز کامل به بک‌کاور را از بین برده است. اندازه آن 144.9× 69.4×9 میلی متر و وزنی برابر با 145 گرم دارد. فریم آن آلومینیومی بوده که به مقاومت آن افزوده است. یوتا فن 2 در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شده که به همراه مواد با کیفیت در ساخت بدنه جلوه بسیار خاص و منحصر به فردی را به آن بخشیده است. 








نمایشگر:

این روزها هم پنل های AMOLED تنها در مدل های پرچم دار قَدَر موجود در بازار یافت می شود در حالی که این موبایل در سال 2014 به این نوع صفحه مجهز شده که در نوع خود جای شگفتی دارد و می توان به عنوان یکی از گزینه های خرید آن یاد کرد. اندازه آن 5.0 اینچ بوده و نسبت بدنه به نمایشگر 68.2% را به خدمت گرفته است. صفحه ثانویه یک نمایشگر همیشه روشن سیاه و سفید است که رزولوشن 540×960 پیکسل را ارائه داده این درحالی است که رزولوشن صفحه اصلی 1080×1920 پیکسل است. این گوشی خاص و ارزان قیمت از جک 3.5 میلی متری هدفون پشتیبانی کرده از این رو برای اتصال به هدفون و هندزفری هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت.


دوربین:

دوربین آن 8 مگاپیکسلی است و توانایی ثبت فیلم های Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد. دوربین سلفی نیز 2.1  مگاپیکسلی است. 

سخت افزار و نرم افزار:

چیپست آن Qualcomm Snapdragon 801 است که بر اساس معماری 28 نانومتری ساخته شده است. پردازنده آن نیز 4 هسته ای بوده و هسته های Krait 400 با سرعت 2.3 گیگاهرتز در ساعت عمل می کند. از نظر حافظه داخلی هم در یک نسخه 32/2 گیگابایتی عرضه شده اما از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی کند. از نظر قدرت  سخت افزاری آن می توان بنچمارک آنتوتو که در حال حاضر یکی از معتبر ترین بنچمارک های خرید گوشی  محسوب می شود امتیاز 45.985 را به این گوشی اختصاص داده است که از امتیاز گوشی گلکسی جی 2 کور و گلکسی گرند پرایم پرو بالاتر است.  در رابطه با قابلیت های ارتباطی می توان گفت که از بلوتوث نسخه 4.0، NFC، رادیو FM و GPS و Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac و hotspot پشتیبانی می کند. و درگاه آن microUSB 2.0 است. سنسورهای به کار رفته در آن هم شامل شتاب سنج، حسگر مجاورتی و ژیروسکوپ و قطب نما است.




از اندروید (Android 4.4.3 (KitKat  بهره برده و در واقع این اولین گوشی با صفحه E Ink نبوده اما اولین مدلی در نظر گرفته می شود که این دو صفحه را با هم هماهنگ کرده است. این بار یوتا با اضافه کردن ویت جت های مفید و پنل های تعاملی سعی کرده که صفحه نمایش را کاربردی تر کند. یک حالت Yota Mirror وجود داشته که به شما اجازه می دهد اندروید را به طور کامل در پنل عقب اجرا کنید اما این کاملاً اختیاری بوده و زمانی استفاده می شود که می خواهید طول عمر باتری را افزایش دهید. با استفاده این قابلیت می توانید برای مثال یک مقاله کامل را در مرور‌‌گر خوانده بدون اینکه از صفحه نمایش اصلی استفاده کنید. 


باتری:

باتری آن هم از نوع لیتیوم یونی بوده و ظرفیتی برابر با 2500 میلی آمپر دارد. از شارژ وایرلس Qi هم برخوردار است که در نوع خود منحصر به فرد در نظر گرفته می شود. 
اطلاعات کلی
GPU (گرافیک) Adreno 320
سیم کارت سیم کارت نانو
دوربین 8 مگاپیکسل
اندازه 9 × 69.4 × 144.9 میلی متر
وزن 146گرم
جنس بدنه
حافظه 32 گیگابایت حافظه داخلی - 2 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2014, February
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) 4 هسته ای - فرکانس 2.3 گیگاهرتز - Qualcomm Snapdragon 801
چیپست Qualcomm Snapdragon 801
سرعت 2.3 گیگاهرتز
تعداد هسته 4 هسته ای
ساختار پردازنده 32 بیتی
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه v4.4 (KitKat)
صفحه نمایش
اندازه 5 اینچ
نوع صفحه نمایش OLED لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ
رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~68.2%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~442
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 2 گیگابایت
حافظه داخلی 32 گیگابایت
درگاه حافظه
دوربین
دوربین اصلی 8 مگاپیکسل
رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل
کیفیت فیلمبرداری فیلم برداری Full HD با سرعت 30 فریم در ثانیه ، HD با سرعت 120 فریم در ثانیه
فلش LED
دوربین دوم 2.1 مگاپیکسل
امکانات ژئوتگینگ ، فوکوس لمسی ، تشخیص چهره ، HDR ، پانوراما
سنسور
سنسور ها - قطب نما - شتاب سنج(حسگر حرکتی) - حسگر مجاورتی - ژیروسکوپ
شبکه
تکنولوژی GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 b/g/n , Wi-Fi Direct , hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS GLONASS
رادیو رادیو FM
بلوتوث v4.0, A2DP
مادون قرمز
USB microUSB v2.0
OTG
امکانات
ارسال پیام SMS , MMS , Email , Push Mail , IM
تکنولوژی مرورگر HTML5
جاوا
سایر - قابلیت شارژ بدون سیم - حذف نویز صدا با کمک میکروفن جداگانه - پشتیبانی از فرمت های تصویری divx/xvid/mp4/h.264 - پشتیبانی از فرمت های صوتی mp3/wav/eaac+/flac - ویرایش عکس و فیلم - قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف
باتری
باتری لیتیوم یونی 2500 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.